2011년 10월 29일 토요일

8/13-8/15 Busan in Style with DealiciousKorea


Time    
Saturday, August 13 at 8:00am - August 15 at 3:00pm

Location
Everywhere in Busan

          
Final itinerary updated!

Also, the simplest way to confirm your spot is to make your purchase at www.dealiciouskorea.com!
=================================
WHAT DIFFERENTIATES DEALICIOUSKOREA FROM OTHER DUDES GOING TO BUSAN

**Warning: This list will be updated. Henry is going down to Busan on 7/30 to meet his friends and will get deals that you've never imagined. Once again, Henry KNOWS Busan.**

- We'll be traveling in a van, not a bus. Think of this as a road trip you would've gone on as a college student--a buddy driving, cozy, but roomy.

- DealciousKorea's lodging is right at the Haeundae beach (behind Bennigans), not Gwanganli. It is almost impossible to get any lodging in Haeundae during this time in the season. Thank you Henry for pulling strings.

- Free guided tour by the TRUE Busan expert - yours truly, Henry Kang.
(Our director Henry is from Busan. He has strong connections with the top clubs, bars, restaurants, and whatever may be a HOT place in Busan).

- A chance to party it up at a club in Haeundae in celebration of Henry's 3x birthday.

- You will get maximum free time aside from the buffet dinner. We'll just expand your options of what to do in Busan, but it will be solely up to you to take advantage of our discounts or free deals.

- The DealKo team will be driving so no need to pay for transportation while in Busan.

- You will be having dinner in Busan's BEST BUFFET (http://www.gotheparty.com/) - you'll need the food intake after hanging out at the beach for hours

- Free entry to the BEST CLUBS in Busan such as MAK TUM and 3F.
=> Each at 30,000 KRW, so total of 60,000 KRW
=================================
QUOTATION

DealciousKorea package: 199,000 KRW FLAT

Okay. So, it's a good amount of money, and you may be thinking, 'What's the discount??' But then, look back to your previous Busan trips. An overnight trip to Busan in its normal season costs around 300,000~400,000 KRW. If it's a 2 night trip, the cost then easily goes above 500,000 KRW. And these prices aren't even for the PEAK season.
---------------------------------------------------------------
DealKo vs. Dixcoxer Kxrex(DK)

*It's a matter of quality

-Transportation within Busan
=> DealKo: Free

=> DK: Not included (estimate at least 40,000 KRW for a round trip from lodging and Haeundae by cab)

-Lodging
=>DealKo: 2 minutes away from Haeundae; Motel built in 2011 so sparkly new

=>DK: Gwanganli. Enough said.

-Food
=>DealKo: Breakfast (toast and cereal to save time and stomach space for good food) included, The Party Buffet included (originally priced at 60,000 KRW)

=>DK: Breakfast NOT included, some seafood dinner (need to pay an additional 12,000 KRW)

-Activities
=> DealKo: Free entry to the BEST CLUBS IN BUSAN (30,000 KRW per club, but free for our friends)

=>DK: "Free time" or spend your own money in addition to what you already paid them

-Guide
=>DealKo: Henry Kang and his friends, who run the hottest retail shops, clubs, and restaurants in Busan

=>DK: Guide? Maybe a guide at the temple..
---------------------------------------------------------------
What you would normally spend:

*KTX round trip: 120,000 KRW

*Taxi from Busan station to Haeundae: 20,000 KRW

*Motel 2 minutes away from Haeundae: 150,000 KRW at least for 2 nights. That is, if you can even find one during this time of the season.

*Transportation from Haeundae to Gwanganli: 1,000 KRW by bus (will take at least an hour) or 10,000 KRW by taxi ( will take about 30 minutes)

*Buffet at The Park: 60,000 KRW on weekends

We guaratee that you cannot get a deal like this from anywhere else. Don't just look at the numbers, but look at the content of the trip itself. We will be sure to post the very specifics after Henry takes his trip to Busan on 7/30.
=================================
DEAL TERMS

*Because we already prepaid to reserve the buffet, lodging, and transportation, we will not be able to provide you with any sort of a refund after your payment has been made.

*Furthermore, for the same reason, we must get all of the payments from our fellow travelers at the designated time. No late payment or sign up will be taken.

- 20 spots maximum

- Valid on through 8/13~8/15
- Transferrable
- No refund available after payment has been made.
- All payment must be made by 6PM on 8/8/2011.

=================================
HOW TO GET

- Make your purchase at www.dealiciouskorea.com

OR

-“Like” us on our fan page (www.facebook.com/dealiciouskorea)

- Click “I’m attending” on our event page

- Wire transfer your 199,000 KRW to:

기업은행 (IBK)
정현진 (딜리셔스)
131-081510-01-013

OR

- Transfer your payment through Paypal at dealicious2011@gmail.com.199,000 iis equivalent to 199 USD.

-After you complete your transfer, please send email (dealicious2011@gmail.com) with the following info:

GENDER:
FIRST NAME:
MIDDLE NAME (if you have it for your bank account)
LAST NAME:
BANK NAME:
DEPOSIT DATE:
DEPOSIT TIME:
CELL PHONE #:

You must send us an email within 24 hours to secure your spot. If not, we will need to give away your place to someone else. And in such a case, your money will be fully refunded.
==================================
ITINERARY (Contents are subject to change)

8/13 (Sat)
AM 8:00 Depart from Jamsil station, Exit 3

PM 2:00 Arrive in Busan (Estimate), lunch at rest stop (not included in package)

PM 2:00~ Free time (Our motel is 3 minutes away from Haeundae)

PM 7:00 Gather in front of motel for dinner (You need to change out of your swimwear as The Party is one of the classiest restaurants in Busan)

PM 7:30~9:30 Dinner at The Party

PM 9:30~ Clubbing at Mak Tum (free entry only), which is the Ellui, Answer, Eden of Busan. Mak Tum is 5 minutes from The Party.

Free entry is only valid at 21:30 as a group entry. After the group entry at 21:30, any individual entry to the club will require a cover charge.
Cover charge 30,000
---End of 8/13's itinerary. Go home separately after MAK TUM clubbing (walking distance to the motel)---

8/14 (Sunday)
AM 7:50 Breakfast (cereal, milk, and toast provided)

----Free time all day----

PM 6:00 Free time in Gwanganli (For those of you who would like to stay in Haeundae, you do not have to come with us).

For those interested in touring Gwanganli, please meet in front of the motel by 18:00 as the DealKo team will be providing transportation. Any spending on meals, drinks, etc. is not included in the package.

Transportation to Gwanganli will only be provided at 18:00.

PM 10:00 Meet DealKo Team where we dropped you off at Gwanganli to go back to Haeundae.

Those of you who want to stay in Gwanganli longer, you may do so. However, no transportation back to Haeundae will be provided by DealiciousKorea after 22:00.

PM 10:30 Clubbing at Mak Tum (free entry only), which is the Ellui, Answer, Eden of Busan. For those not interested in clubbing, you may enjoy your free time.

Free entry is only valid at 22:30 as a group entry. After the group entry at 22:30, any individual entry to the club will require a cover charge.
Cover charge 30,000

----End of 8/14's itinerary----

8/15 (Monday)
AM 7:50 Breakfast
----Free time----
AM 11:00 Check out/Lunch on your own
PM 12:30 Gather at the parking lot of the motel, all packed and ready to go!
PM 12:30 Leave for Seoul
PM 7:00 Arrive at Seoul (Jamsil station, Exit 3)
==================================
Liability Disclaimer:
DealiciousKorea is not liable in anyway during or after your trip. So, [lease be careful and be mindful of safety.
==================================

See you at the Cupig Party (http://www.facebook.com/event.php?eid=112984362127591) this Saturday!!

4개의 덧글:

2017년 6월 20일 오전 8:59 , Blogger Unknown 덧글 내용...

saya atas nama BPK. SAMSUL dari MADURA ingin mengucapkan banyak kasih kepada MBAH KARYO,kalau bukan karna bantuannya munkin sekaran saya sudah terlantar dan tidak pernaah terpikirkan oleh saya kalau saya sdh bisa sesukses ini dan saya tdk menyanka klau MBAH KARYO bisa sehebat ini menembuskan semua no,,jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KARYO no ini 082301536999 saya yakin anda tdk akan pernah menyesal klau sudah berhubungan dgn MBAH KARYO dan jgn percaya klau ada yg menggunakan pesan ini klau bukan nama BPK. SAMSUL dan bukan nama MBAH KARYO krna itu cuma palsu.m
saya atas nama BPK. SAMSUL dari MADURA ingin mengucapkan banyak kasih kepada MBAH KARYO,kalau bukan karna bantuannya munkin sekaran saya sudah terlantar dan tidak pernaah terpikirkan oleh saya kalau saya sdh bisa sesukses ini dan saya tdk menyanka klau MBAH KARYO bisa sehebat ini menembuskan semua no,,jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KARYO no ini 082301536999 saya yakin anda tdk akan pernah menyesal klau sudah berhubungan dgn MBAH KARYO dan jgn percaya klau ada yg menggunakan pesan ini klau bukan nama BPK. SAMSUL dan bukan nama MBAH KARYO krna itu cuma palsu.m
saya atas nama BPK. SAMSUL dari MADURA ingin mengucapkan banyak kasih kepada MBAH KARYO,kalau bukan karna bantuannya munkin sekaran saya sudah terlantar dan tidak pernaah terpikirkan oleh saya kalau saya sdh bisa sesukses ini dan saya tdk menyanka klau MBAH KARYO bisa sehebat ini menembuskan semua no,,jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KARYO no ini 082301536999 saya yakin anda tdk akan pernah menyesal klau sudah berhubungan dgn MBAH KARYO dan jgn percaya klau ada yg menggunakan pesan ini klau bukan nama BPK. SAMSUL dan bukan nama MBAH KARYO krna itu cuma palsu.m






 
2017년 6월 23일 오전 9:17 , Blogger Unknown 덧글 내용...

saya atas nama BPK. SAMSUL dari MADURA ingin mengucapkan banyak kasih kepada MBAH KARYO,kalau bukan karna bantuannya munkin sekaran saya sudah terlantar dan tidak pernaah terpikirkan oleh saya kalau saya sdh bisa sesukses ini dan saya tdk menyanka klau MBAH KARYO bisa sehebat ini menembuskan semua no,,jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KARYO no ini 082301536999 saya yakin anda tdk akan pernah menyesal klau sudah berhubungan dgn MBAH KARYO dan jgn percaya klau ada yg menggunakan pesan ini klau bukan nama BPK. SAMSUL dan bukan nama MBAH KARYO krna itu cuma palsu.m


 
2017년 8월 22일 오전 6:22 , Blogger Unknown 덧글 내용...

Assalamualaikum wrb, saya mohon maaf kalau postingan saya menyinggung perasaan anda semua tapi saya lillahi ta’ala hanya mau menceritakan pengalaman pribadi saya saya berharap ada yang sama seperti saya.perkenalkan terlebih dahulu saya aini andari tinggal di Padang,dulu saya penjual kue keliling himpitan ekonomi yang membuat saya seperti ini,saya tidak menyerah dengan keadaan saya tetap usaha,pada suatu malam saya buka internet tidak sengaja saya lihat postingan seseorang yang sama seperti saya tapi sudah berhasil,dia dibantu oleh nyi rawih tampa pikir panjang saya hubungi beliau saya dikasi pencerahaan dan dikasi solusi,awalnya saya tidak mau tapi sya beranikan diri mengikuti saran beliau,alhamdulillah berjalan lancar sekarang saya punya toko bangunan Jaya Abadi didaerah Padang,terimah kasih saya ucapkan pada Nyi rawih berkat beliau saya seprti ini,mungkin banyak orang yang menyebut saya mengada-ada tapi saya buktikan sendiri,khusus yang serius mau bantuan silahkan hub beliau nyi rawih beliau UNTUK INFO LEBIH JELAS KLIK DISINIangnya baik ini nomor beliau 085377783434 atau klik ini pengalaman pribadi saya percaya atau tidak semua tergantung pembaca demi Allah ini nyata sekian dan terima kasih ,Assalamualaikum Wrb....allahuakbar....allahuakbar....allahuakbar


 
2017년 9월 14일 오전 2:27 , Blogger Angga Annisa 덧글 내용...

Saya ((Angga Annisa)) seorang dermawan dari ISKANDAR LESTARI LOAN FIRM Saya mengalami trauma ketika saya berulang kali melakukan scammed oleh perusahaan pinjaman online dan krisis keuangan saya semakin dalam ketika saya dilempar keluar dari apartemen yang saya sewa. Saya tidak punya pilihan selain mencari untuk pinjaman baik online maupun Bank tapi tidak berbuah saya mencoba mencari cara lain untuk melihat apakah saya bisa diselamatkan dari gejolak keuangan saya tapi tidak ada hasilnya sampai teman saya di BATAM mengenalkan saya kepada Ibu Iskandar via e : ((iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)) pada awalnya saya meragukannya karena ini juga perusahaan online tapi saya diberi tahu untuk memasang trier yang saya lakukan beberapa jam setelah aplikasi dan pemrosesan pinjaman saya saya terkejut ketika pinjaman saya disetujui bahkan tanpa saya membawa jaminan keamanan dan juga pinjaman dihitung dengan tingkat bunga yang sangat rendah. Dorongan ibu membuat saya terus berjalan dan saya dapat membuktikannya segera setelah pinjaman saya dipindahkan ke rekening Bank saya melalui transfer e-banking. jaringan ch annel jadi saya sangat senang rencana pertamaku dieksekusi karena saya harus mendirikan bisnis sebuah supermarket installaments bulanan saya benar-benar mematuhi semua terima kasih kepada ISKANDAR LESTARI LOAN FIRM tolong hubungkan juga ke ibu melalui BBM INVITE-nya: {D8980E0B} dan juga Jika Anda ingin mendapatkan konfirmasi dari saya, jangan ragu untuk menghubungi saya melalui e saya: (anggaannisa1979@gmail.com)) pengalaman saya bersama Ibu Iskandar memang sukses karena saya sekarang memesan barang dari MALAYSIA supermarket saya sekarang booming ALLAH sangat bagus jangan ragu untuk menghubungi pemberi pinjaman ISKANDAR mereka bukan hanya perusahaan pinjaman online tapi sangat membebani orang-orang Asia dan AFRIKA sama seperti mereka memiliki banyak klien di INDONESIA sehingga Anda tidak perlu takut lagi tentang saya sekarang adalah bisnis yang kaya. wanita "" MASHALLAH ""

 

댓글 쓰기

에 가입 댓글 [Atom]

<< 홈